Informacja dotycząca przyjmowania interesantów w Urzędzie Miejskim
Treść
W Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju od poniedziałku 25 maja zmieniają się zasady przyjmowania interesantów.
Wszystkie komórki organizacyjne urzędu pracują w poniedziałki od 8:00 - 16:00, od wtorku do piątku od godz. 7:30 do 15:30.
Nadal istnieje ryzyko związane z pandemią i zarażenia się koronawirusem, w związku z tym osoby zobowiązane są przychodzić do urzędu w maseczkach i rękawiczkach, dla sprawnej organizacji pracy sugerowany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny i uzgodnienie terminu. Przy wejściu można zdezynfekować ręce. Do każdego z wydziałów wpuszczana będzie jednorazowo 1 osoba, prosimy również o zachowanie odstępów dwumetrowych czekając na wejście do poszczególnych pokoi.
Kontakt z urzędnikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Zachęcamy do załatwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
Poniżej podajemy telefony kontaktowe umożliwiające kontakt z urzędnikami w celu załatwienia sprawy lub umówienia terminu wizyty
|
WYDZIAŁ/stanowisko |
NR TELEFONU - prefiks 18 |
|
Ewidencja działalności gospodarczej |
472 55 13 |
|
Promocja, BIP |
472 55 12 |
|
Sport, kultura, profilaktyka |
472 55 48 |
|
INFORMACJA TURYSTYCZNA |
472 55 77, 472 55 88 |
|
STRAŻ MIEJSKA Komendant |
472 55 97 |
|
PATROL |
472 55 37 |
|
PATROL |
603 925 971 |
|
STANOWISKO ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH |
472 55 60 |
|
URZĄD STANU CYWILNEGO |
472 55 19 |
|
Wydział Spraw Obywatelskich – dyrektor |
472 55 40 |
|
Archiwum |
472 55 14 |
|
KANCELARIA |
472 55 00 |
|
Meldunki |
472 55 17 |
|
Dowody osobiste |
472 55 18 |
|
Informatyk |
472 55 16 |
|
BIURO RADY MIEJSKIEJ |
472 55 26 |
|
KASA |
472 55 28 |
|
SEKRETARIAT BURMISTRZÓW |
472 55 55 |
|
SKARBNIK GMINY |
472 55 24 |
|
Wydział Finansowo-Budżetowy – kierownik |
472 55 25 |
|
Księgowość |
472 55 25 |
|
Księgowość |
472 55 45 |
|
Księgowość |
472 55 44 |
|
Referat Podatków i Opłat - kierownik |
472 55 27 |
|
Podatki |
472 55 38 |
|
Podatki |
472 55 47 |
|
Podatki |
472 55 47 |
|
Wydział Inwestycji i Mienia - dyrektor |
472 55 23 |
|
Gospodarka Lokalowa - kierownik |
472 55 31 |
|
Gospodarka lokalowa |
472 55 30 |
|
Dzierżawy, geodezja |
472 55 32 |
|
Plan zagospodarowania przestrzennego |
472 55 43/34 |
|
Środki zewnętrzne |
472 55 11 |
|
Drogi, oświetlenie uliczne |
472 55 35 |
|
Warunki zabudowy |
472 55 54 |
|
Architekt |
472 55 33 |
|
STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA |
472 55 00 |
|
Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska - dyrektor |
472 55 06 |
|
Odśnieżanie, pracownicy komunalni |
472 55 06 |
|
Gospodarka leśna, środowisko |
472 55 36 |
|
Odpady komunalne |
472 55 46 |
|
FAX KANCELARIA |
472 55 01 |
|
FAX SEKRETARIAT |
471 56 53 |
|
OPS-pomoc społeczna |
471 07 70 |
|
Email Urzędu Miejskiego |
ugukry@ns.onet.pl |