Hubertus Krynicki
Kategoria: SpotkanieLokalizacja: Deptak
Rozpoczęcie: 28.09.2019 10:00
Zakończenie: 28.09.2019 18:00

REGULAMIN DLA WYSTAWCÓW JARMARKU REGIONALNEGO
w ramach wydarzenia: HUBERTUS KRYNICKI
Krynica-Zdrój, 28-29 września 2019
- Organizatorem Hubertusa Krynickiego w dniach 28-29.09.2019 r. jest Polski Związek Łowiecki Zarząd Okręgowy w Nowym Sączu, działający poprzez Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju, ul. Kraszewskiego 7, 33-380 Krynica-Zdrój, NIP: 734 354 31 00, REGON 000 525 501
- Organizator przewidział możliwość udziału stoisk wystawienniczych podczas całego wydarzenia. Stoiska wystawiennicze rozlokowane na terenie Deptaku w Krynicy-Zdroju (ul. Nowotarskiego) w wyznaczonym przez Organizatora miejscu stanowią dodatkową atrakcję dla wydarzeń mających miejsce na scenie oraz płycie głównej Deptaku.
- Stoiska wystawiennicze czynne są w godzinach: 10:oo – 18:oo.
W godzinach 9:3o – 18:oo panuje całkowity i kategoryczny zakaz poruszania się samochodami po terenie Deptaku. - W Hubertowskim Jarmarku Regionalnym mogą wziąć udział wszyscy, którzy spełnią następujące warunki:
- Na stoiskach wystawców mogą znajdować się: rzeźby, obrazy, wyroby koronkowe, wyroby bibułkowe, wyroby rękodzielnicze i tradycyjne, zioła, miody, regionalne artykuły itp. Organizator ma prawo wyboru asortymentu. Preferowane są wyroby wywodzące się z kultur grup etnicznych pochodzących z terenów górskich (Górale, Lachy i in.) oraz wystawcy zamieszkujący górskie rejony. Organizator nie wyraża zgody na serwowanie jedzenia. Na sprzedaż produktów żywnościowych musi być indywidualnie wyrażona zgoda przez Organizatora.
- Wystawcy chcący wziąć udział w Jarmarku muszą zgłosić się zgodnie z punktem 6 niniejszego Regulaminu oraz POTWIERDZIĆ swoją obecność pocztą elektroniczną na adres: hubertuskrynicki@gmail.com lub telefonicznie nr 691 422 555 do dnia 24 wrzenia 2019 r. oraz uiścić odpowiednią opłatę zgodnie z punktem 11 niniejszego Regulaminu.
- Sprzedaż innych dzieł, przedmiotów jest zabroniona i skutkuje skreśleniem
z listy wystawców i usunięciem z imprezy (nie dot. os. określonych w pkt. 10 Regulaminu) bez zwrotu poniesionych kosztów.
- Organizator nie zapewnia stoisk wystawienniczych. Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc przeznaczonych do ustawienia stoisk, zostaną one przyznane według kolejności zgłoszeń i terminu wniesienia opłaty. Długość stoiska wraz z wystawkami nie może przekraczać 3 metrów. Ewentualne większe stoisko należy wcześniej zgłosić i uzgodnić z organizatorem.
- Zgłoszenia przyjmowane są najpóźniej do dnia 24 września br. Zgłoszenia należy kierować na adres: hubertuskrynicki@gmail.com podczas zgłoszenia wystawca zobowiązany jest podać:
- Imię i nazwisko lub nazwa firmy
- Adres
- Numer telefonu
- NIP
- Rodzaj wyrobów
- Wymiary stoiska
- Termin – w przypadku przyjazdu na jeden dzień
Ilość miejsc ograniczona. Organizator zastrzega sobie możliwość wcześniejszego zamknięcia zapisów oraz prawo wyboru stoisk.
- Miejsca zostaną ponumerowane i przypisane do wystawców w momencie zgłoszenia się liczby osób, których stoiska będą równe metrażowo miejscu wyznaczonemu na ich lokalizację.
- Organizator udostępnia tylko i wyłącznie miejsca przeznaczone do ustawienia własnych stoisk przez wystawców bez dostępu do prądu (krzesła, stoliki, regały wystawowe, itp. zapewniają sobie wystawcy we własnym zakresie).
- Organizator wyraża zgodę na wjazd samochodami na teren deptaku na określonych warunkach:
- Wystawcy mają prawo wjazdu na teren Deptaku w celu wyładowania wystawianych przedmiotów w dniu rozpoczęcia jarmarku w godz. 7:oo – 09:15, a także późniejszego spakowania po zakończeniu imprezy: o godz. 18.3o po okazaniu specjalnego zezwolenia (dowodu wpłaty) wydanego przez Organizatora (podczas rozładunku organizator może poprosić o podanie numeru rej. pojazdu).
- Po wyładowaniu przedmiotów, a także po spakowaniu wystawcy zobowiązani są do NIEZWŁOCZNEGO opuszczenia pojazdem (przyczepą) deptaku (Organizator nie zapewnia miejsc parkingowych – pojazdy można zaparkować na dowolnym parkingu w okolicach Deptaku – najbliższe parkingi znajdują się przy ul. Cichej, Kościelnej, Zdrojowej, Kościuszki i Pocztowej oraz przy CH Pasaż Krynicki).
- Wjazd na teren Deptaku w godzinach innych niż podane w pkt. 9.1. może odbyć się wyłącznie po wyrażeniu zgody przez organizatora/koordynatora imprezy (należy podać okoliczności np. konieczność wcześniejszego opuszczenia imprezy).
- Osoby, które podczas trwania imprezy, pozostawią mimo wyraźnego zakazu pojazdy (przyczepę) na terenie deptaku, zostaną ukarane mandatami karnymi zgodnie z obowiązującymi przepisami na wniosek organizatora – organizator nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy osób nie związanych z imprezą.
- Wystawcy wjeżdżający na teren Deptaku muszą stosować się do ewentualnych uwag organizatora oraz przestrzegać poleceń wydawanych przez Straż Miejską.
- Poza osobami wymienionymi w pkt. 4 regulaminu organizator zastrzega sobie prawo udziału w wydarzeniu Sponsorów, Partnerów, którym udostępni miejsce na własne stanowisko promocyjne.
- Udział wszystkich Wystawców w wydarzeniu jest odpłatny. Cennik jarmarku stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu. Informację o numerze konta zostaną podane w wiadomości mailowej. Organizator informuje, że zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Krynicy - Zdroju na terenie gminy pobierana jest opłata targowa w wysokości 12 zł dziennie i wystawcy zobowiązani są do jej uiszczenia u inkasenta.
- Wystawca zobowiązany jest posiadać podczas jarmarku stosowne zezwolenie (dowód wpłaty) wydane przez Urząd Miejski w Krynicy-Zdroju.
- Zezwolenie może podczas imprezy być kontrolowane przez Straż Miejską lub pracownika Urzędu Miejskiego w Krynicy-Zdroju.
- Wystawcy proszeni są o dbanie o czystość i pozytywny wizerunek swoich stoisk.
- Regulamin obowiązuje wszystkich wystawców.
- Osoby nie przestrzegające regulaminu lub rażąco naruszające regulamin zostaną
poproszone o opuszczenie imprezy bez zwrotu poniesionych kosztów.
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu po wcześniejszym powiadomieniu Wystawców.
Załącznik nr 1
do „Regulaminu dla wystawców podczas Hubertusa Krynickiego”
CENNIK STOISK WYSTAWIENNICZYCH
Kategoria |
Cena netto dla wystawców przyjeżdżających na 2 dni (zł/dzień)* |
Cena netto w przypadku przyjazdu na wybrany 1 dzień (zł/dzień)* |
Rękodzieło artystyczne: |
80,- + vat |
40,- + vat |
Wyroby regionalne: |
80,- + vat |
40,- + vat |
Inne wyroby: (akcesoria myśliwskie, książki, starocie) |
80,- + vat |
40,- + vat |
* Cena dotyczy stoiska o długości do 3 metrów.
W przypadku artykułów, które nie zostały wymienione w cenniku decyzję
w sprawie opłat podejmuje Organizator.