Komunikat w sprawie organizacji bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Miejskim w Krynicy-Zdroju
Treść
Szanowni Państwo,
w związku z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii niezbędne jest podejmowanie działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, wprowadzono DO ODWOŁANIA ograniczenia w funkcjonowaniu Urzędu, polegające m.in. na zaprzestaniu bezpośredniej obsługi interesantów.
Zaleca się załatwianie spraw urzędowych za pośrednictwem internetu, platformy e-PUAP lub telefonicznie. Pisma można składać do skrzynki podawczej znajdującej się przed budynkiem Urzędu.
Jedynie w sytuacjach wyjątkowych (np. rejestracja zgonu), w których konieczny jest osobisty kontakt z pracownikiem Urzędu, obsługa klienta możliwa będzie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu się przy czym:
- Po wejściu do budynku należy zdezynfekować ręce.
- W budynku zachować bezpieczną odległość od innych osób w nim przebywających - min. 1,5 metra oraz 1 osoba na jedno stanowisko.
- Ograniczyć do niezbędnego minimum czas przebywania w Urzędzie.
- W trakcie przebywania w Urzędzie ograniczyć rozmowy (w tym także używanie telefonów komórkowych).
- Przyjmowanie stron przez Burmistrza i Zastępcę odbywa się przez połączenie telefoniczne za pośrednictwem sekretariatu.
W trosce o zdrowie nas wszystkich prosimy o zastosowanie się do komunikatu.
|
WYDZIAŁ/stanowisko |
NR TELEFONU - prefiks 18 |
|
URZĄD STANU CYWILNEGO |
472 55 19 |
|
Wydział Spraw Obywatelskich – dyrektor |
472 55 40 |
|
Archiwum |
472 55 14 |
|
KANCELARIA |
472 55 00 |
|
Meldunki |
472 55 17 |
|
Dowody osobiste |
472 55 18 |
|
Informatyk |
472 55 16 |
|
BIURO RADY MIEJSKIEJ |
472 55 26 |
|
KASA |
472 55 28 |
|
Informacja turystyczna, sport, kultura |
472 55 77, 472 55 88 |
|
STRAŻ MIEJSKA Komendant |
472 55 97 |
|
PATROL |
472 55 37 , 603 925 971 |
|
STANOWISKO ds. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH |
472 55 60 |
|
Ewidencja działalności gospodarczej |
472 55 13 |
|
Promocja, BIP |
472 55 12 |
|
Profilaktyka uzależnień |
472 55 00 |
|
SEKRETARIAT BURMISTRZÓW |
472 55 55 |
|
SKARBNIK GMINY |
472 55 24 |
|
Wydział Finansowo-Budżetowy – kierownik |
472 55 25 |
|
Księgowość |
472 55 45, 472 55 44 |
|
Referat Podatków i Opłat - kierownik |
472 55 27 |
|
Podatki |
472 55 38, 472 55 47 |
|
Wydział Inwestycji i Mienia - dyrektor |
472 55 23 |
|
Gospodarka Lokalowa - kierownik |
472 55 31 |
|
Gospodarka lokalowa |
472 55 30 |
|
Dzierżawy, geodezja |
472 55 32 |
|
Plan zagospodarowania przestrzennego |
472 55 43/34 |
|
Środki zewnętrzne |
472 55 11 |
|
Drogi, oświetlenie uliczne |
472 55 35 |
|
Warunki zabudowy |
472 55 54 |
|
Architekt |
472 55 33 |
|
STREFA PŁATNEGO PARKOWANIA |
472 55 35 |
|
Gospodarka Komunalna i Ochrona Środowiska - dyrektor |
472 55 06 |
|
Odśnieżanie, pracownicy komunalni |
472 55 06 |
|
Gospodarka leśna, środowisko |
472 55 36 |
|
Odpady komunalne |
472 55 46 |